loading...
اس ام اس روز
Nima HamKalam بازدید : 192 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم

بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


توآن باران تند بیقراری که راهی غیر باریدن نداری

نمی ماند نشانی از بدی ها اگر بر تک تک دلها بباری


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است

زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در روز بارانی ، چتر نشانه فداکاری است ......
پس چتری باش برای آنکه دوستش داری ، در روزهای بارانی اش
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیر قطره هاش هر چند تا قطره که نتونستی جمع کنی همون قدر دوست دارم.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


طنین نبض بارانی ، بلوغ چشمه سارانی / تو را من دوست میدارم ،،، میدانم که میدانی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان... ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه.پس هیچوقت زیر بارون راه  نرو چون شیرین ترین دوستمو از دست می دم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سکوتم را به باران هدیه کردم/ تمام زندگی را گریه کردم
 نبودی در فراق شانه هایت/به هر خاکی رسیدم تکیه کردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گاهی مثل باران باید بارید ، زندگی بخشید، ‌طراوت داد
.
.
.
و رفت ...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نگاهم یاد باران كرده امشب / مرا سر درگریبان كرده امشب
غم وفریاد من ازاین و آن نیست / دلم یاد رفیقان كرده امشب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 585
  • بازدید کلی : 6,868